top of page

F.A.Q      Frequently Asked Questions

Vragen over bestellingen / pakketten / verzenden

Wanneer sturen jullie mijn bestelling op ?

Wij sturen doorgaans dezelfde dag of de eerstvolgende werkdag uw bestelling op.

Heeft u veel verse producten besteld ( bulk popcorn of grotere hoeveelheden kant en klare suikerspin) dan kunt u, wanneer er geen directe voorraad is, daar een bericht over krijgen. 

Houdt er rekening mee dat ondanks dat wij alles snel verzenden PostNL wellicht niet zo snel is !!

Dat betekent dat als u van ons bericht heeft gekregen dat uw bestelling verzonden is, dat dat ook daadwerkelijk zo is !! Maar wij kunnen NOOIT garanderen dat het dan ook de eerstvolgende dag geleverd wordt.

Houdt daarom ZELF uw track en trace code ook in de gaten. Als het goed is heeft u deze gekregen via de mail.

* Levertijden niet gegarandeerd!

Voor de bezorging zijn wij afhankelijk van PostNL dus daarom zijn levertijden niet gegarandeerd. In 9 van de 10 van de gevallen verloopt alles gewoon zoals gepland maar het kan dus een enkele keer voorkomen dat een pakket vertraging oploopt.

 

Daarnaast kan het, als gevolg van piekdrukte in het magazijn, ook voorkomen dat de verwerking van orders naar de volgende werkdag wordt doorgeschoven. Wij adviseren je dan ook om tijdig je inkopen te doen en het niet op het laatste moment aan te laten komen!

Heeft u een bestelling die uit meerdere zendingen bestaat ?? En is er maar een deel van uw bestelling geleverd ?? Bel dan NIET meteen op... of ga ook niet meteen MAILEN...maar wacht geduldig even 1-2 dagen af. PostNL heeft wel eens dat  de pakketten in het depot 'los 'van elkaar raken en dat zij dan individueel bezorgd worden met 1 of 2 dagen ertussen.

Bestellingen naar België Duitsland of andere EU landen 

Buitenlandse bedrijven met een geldig BTW nummer kunnen de bestelling plus gegevens e-mailen naar info@nielspopcorn.nl en dan kunt een factuur ontvangen zonder btw.

Vragen over producten

Hoe lang is de popcorn houdbaar NA levering ?

Onze popcorn is na levering nog 14-16 weken houdbaar MITS koel, droog en uit de zon bewaard. 

Hoe lang is de suikerspin houdbaar NA levering ?

Onze suikerspin is na levering nog ca 10-11 maanden houdbaar MITS koel, droog en uit de zon bewaard. 

Staat er een product niet op de site ? 

Wij proberen alles zo veel mogelijk op voorraad te hebben echter hebben we natuurlijk geen eindeloos pakhuis ter beschikking :D .. maar mocht u een product niet kunnen vinden mail dan even.. Wellicht is de huidige voorraad niet geheel correct op de site of kunnen we het alsnog snel aanbieden.

Allergenen / Ingrediënten vraag ?

Al onze producten zijn allergie vrij .. vrij van noten en pinda.. glutenvrij ..lactosevrij.. halal

zie hier voor de ingrediënten https://www.nielspopcorn.nl/ingredienten-en-weetjes

Breuk of kapotte verpakkingen !

Ondanks dat wij alles zorgvuldig inpakken kan het altijd voorkomen dat er iets stuk is gegaan.

Heeft u lolly's of kermisstokken ?
Helaas .. op deze producten kunnen we echt geen breukgarantie geven aangezien het hier al over breekbare producten gaat. Wij proberen het echt goed te verpakken in de originele verpakking en/of met extra bubbeltjesfolie of andere folie maar uiteindelijk is de ontvanger zelf verantwoordelijk voor het versturen van deze producten. 

Dit geld ook voor de voorverpakte suikerspin / popcorn in emmertje alhoewel deze al veel minder breuk hebben met de verzending.

Heeft u iets anders wat kapot is gegaan ? Maak aub even foto's van het kapotte product .. wanneer mogelijk zelfs nog in de verzenddoos van ons. Wij gaan dan even kijken hoe of wat, maar houd er rekening mee dat in principe alles op eigen risico verzonden word. ( zie onze voorwaarden)

RETOUR

Vanwege voedselveiligheid, houdbaarheid en/of specifieke bewaarvoorschriften kunnen producten zoals kant en klare producten, toppings en ingrediënten niet geretourneerd worden!

Je kunt overige goederen alléén retourneren wanneer deze ongebruikt zijn, en verpakt in de originele verpakking, inclusief accessoires en bijbehorende documentatie. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Wanneer je goederen retour wilt sturen dien je ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen via het contactformulier op de website. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending dus je moet de producten op dusdanige wijze verpakken zodat deze niet kunnen beschadigd kunnen raken tijdens het transport.

bottom of page